Beautiful blogger

Datum: 2010-09-09 Tid: 21:35:44

Sötaste Heidi har gett mig en Beautiful Blogger Award och det värmer i höstkylan som börjar smyga sig på, i alla fall på mornarna när jag cyklar till jobbet för då har vantarna börjat åka fram.

The rules? Berätta sju saker som ingen vet om dig. Sist jag blev nominderad gällde samma sak så jag ska försöka hitta sju saker som jag inte nämnde då.

[beautiful-blog-award_84080800[2][2].jpg]

1. Jag är galen i ost, men mögelostar står inte på hitlistan, annars charmar du mig med de flesta ostar framförallt Brie.

2. När jag och min hunky husband träffades förbrukades vi mängder med värmeljus framför allt på höst och vinter halvåret. Har inte blivit lika mycket av det på senaste åren men det ska jag ta igen i år igen, mys på hög nivå.

3. Jag har varit med i en bullen brevfilm när jag gick på  gymnasiet, gick teaterlinjen och det hölls audition på min skola och på den vägen var det.

4. Äventyr var det som gällde för mig i äldre tonåren och jag såg min närmsta framtid framför mig fylld av resor i varje kontinent men det stannade vid Indien och Thailand sen ville livet något annat, for now.

5. Jag älskade skräckfilmer förut, jag och min kärlek tittade på en del japanska nagelbitare tillsammans framför allt, men sen efter att jag fått barn går det inte jag skiter på mig av rädsla har blivit en sån räddhare.

6. Jag har haft ganska många piercings men har inte en enda kvar, den mest orginella var nog smileyn, en piercing i flärpen under överläppen och själva piercingen kallas smiley för att den helt enkelt syns när man ler.



Foto: Google

7. Jag vägde runt 2800 gram när jag födds har min kära mor berättat.

Jag tycker jag är ganska duktig på att länka till och uppskatta alla härliga bloggar som inspirerar och gör mig glad så jag vill genom att säga detta skicka kärlek till alla bloggar som jag läser.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: