Well said

Datum: 2010-05-26 Tid: 08:43:40

Enligt min mening så är det här så sant som det är sagt.

Hos mig pågår det ständigt en slags inre kamp eller diskussion eftersom alla dessa delar av Therese och allt vad det innebär inte alltid kommer överens eller rättare sagt inte kan få plats samtidigt.

Då menar jag Bo-på-landet-och-leva-ekologiskt-och-i-harmoni-med-naturen-utan-stress-och-inte-vara-trött-och-orka-det-som-egentligen-är-viktigt-Therese, Storstads-Therese, Jobb-Therese, Mamma-Therese, Yoga-meditation-leva-nyttigt-Therese, Moffa-godis-och-konsumera-tv-kläder-och-allt-annat-Therese unt so weiter unt so weiter.

Om man verkligen lyssnar in så vet jag ju vad som egentligen är viktigt och vad jag kommer tycka vad mer värt när jag ser tillbaks på livets på livets höst så att säga, men ändå så är det alla dessa andra element som drar i en hela tiden.

Det är så härligt med Clara och hennes medvetna val tycker jag, här snackar vi att leva som man lär, det avundas jag, verkligen! Så inspirerande.

kopia_av_nyhus_4123_1200084837_25851655.jpg
Foto: Underbara Clara http://www.folkbladet.nu/?p=174585

Kommentera! | 0 st
Kategori: Värt Att Tänka På


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: