Mersmak

Datum: 2010-03-17 Tid: 16:00:01

Inägget om Elevens service har gett mig mersmak. Tittat igenom mina gamla inlägg från tiden då smink var mer som ett beroende och hittade detta inlägget, redan sagt exakt samma saker om Eleven för flera år sedan men det tåls ju verkligen att upprepas.

Själv är jag nöjd med de produkter jag använder och inte på jakt efter någonting just nu, det enda jag är riktigt sugen på är lösögonfransförlängning med den tekniken som man gör med frans för frans. När jag var på Skönhetsmässan för något år sedan sprang jag på en kvinna som var lärare i denna teknik och sedan dess har jag funderat på det och förr eller senare kommer jag slå slag i saken. Förutom att det hade varit extra fint så hade det framförallt sparat mängder av tid för mig då jag har hopplösa fransar som jag minst måste lägga en kvart på om de ska bli bra så jag väljer oftast att inte sminka ögonen nu under dessa hemmadagar för om jag gör det är det eyeliner + mascara som gäller (bara mascara blir inte bra, och tro mig jag har försökt i flera år) och det känns ibland lite to much vissa slödagar.

När jag tittade igenom gamla godbitar blev jag påmind om mängder av bra webshoppar när det gäller beautydelen så jag tänkte samla ihop dem här i ett inlägg för er alla som inte redan är webshopshajar.

Eleven Svensk grym webshop för skönhet. Fraktavgift 55 kr, fraktfritt på beställning över 600 kr.

Inezza Svensk sminkshop som jag gillar. Fraktavgift 19 kr, fraktfritt om du beställer över 700 kr.

Satine Svensk sminkshop som jag diggar. Minimum för beställning är order för 200 kr. 39 kr frakt, fraktfritt om du beställer för över 500 kr.

Strawberrynet Kära jordgubben som får in stora partier billigt i asien och skeppar runt deras produkter och säljer dem mycket billigare världen över. Om du skulle få en tull och momsavgift står de för kostnaden i efterhand ifall du skickar dem kvitto på det. Fraktfritt.

Head2toe Nagellack and so much more. Alla dyra märken får du tag i här billigare. Fraktavgiften beror på vikten.

Essentialdayspa Här köper jag all min hudvård. Här får du tag på inprincip alla dyra märken för en billigare peng. Skriv att det är "a gift" på additional comments så slipper du betala tull och momsavgifterna om du beställer inom rimliga gränser. Fraktavgiften beror på vikten av paketet.

Baresso Här köper man märkes hårvård för en billigare peng, svensk sida. Förut var det fraktfritt nu tar de 29kr som en exp.avgift för ordrar under 300 kr annars fraktfritt.


Ett axplock av alla fantastiska webshoppar där ute! Vart brukar du handla på nätet?

Foto: Google



Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Petra

Jag är besatt av dermalogica och fick idag tipset att spana in den här siten: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ verkar toppen!

Skrivet: 2010-03-18 kl. 20:02:28
Therese

Ja den sidan har jag handlat från, jätte bra priser om man använder just Dermalogica (jag gjorde det förut jag med), men kolla in essentialdayspa med, finns chans att det möjligtvis kan vara billigare därifrån :)



Ha en riktigt skön kväll!

Skrivet: 2010-03-18 kl. 20:05:14
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: