The Work

Datum: 2009-05-04 Tid: 07:29:56

I helgen har jag gått en kurs som verkligen fått mig att öppna upp ögonen. Den sammanfattade allting som man någonsin lärt sig om personlig utveckling och gav en även det verktyg som man behöver för att fullkomligen integrera insikten i sig själv. Jag känner mig helt manglad efter denna helg, så mycket känslor som kom till ytan som jag inte var beredd på, och då har jag ändå gått många liknande sådana här kurser och work shops tidigare, men jag var verkligen inte beredd, och att det är så enkelt!

Det är faschinerande hur vi håller på och dömmer och stressar upp oss och analyserar, helt i onödan. Det förstår man när man på riktigt förstår, inte bara läser orden, att man inte är sina tankar.

Jag kommer inte säga så mycket mer än så här för det här måste man uppleva själv, göra sin egen resa, det går inte att uppleva den eller förstå vad det är genom någon annans story.

Yvonne Fuchs heter kvinnan som höll i kursen och hon har gått under grundaren till The Work tack Katie Byron! för att lära sig metoden. För att få en inblick i det kan ni kolla in metoden in action här.

Allt jag har att säga för att jag fått komma i kontakt med denna process är, TACK FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA! Tack kära J för att du efter att ha gått kursen själv gav mig detta, tack!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Värt Att Tänka På


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: