Let´s go!

Datum: 2011-01-31 Tid: 20:42:00

Någonstans mellan en dvala av vinter trötthet och vinterkräksjukan föll jag ur träningsrutinen igen men med mitt nya gymkort ahead och inspiration från nedan har jag verkligen hittat inspirationen igen!

Köpte ett startkit från Stadium.se för att kunna göra övningar i Jointhemovment på idag för 399 kr (som egentligen går loss för 626 kr.)

Kitet innehåller: ett hopprep, en pilatesboll, Exetube (gummiband med handtag) och en vattenflaska som man får plocka ihop mellan lite olika storlekar. Erbjudandet gällde för medlemmar och gäller t.o.m idag. Jag var inte medlem innan men det var lätt fixat, bara att fylla i ens kontaktuppgifter.

Stadiums Jointhemovement övningar är ett kort pass som varierar i 21 dagar. Jag kommer mixa och matcha vissa pass för att få ihop pass efter önskemål dag efter dag de dagar jag gör passet. Jag kommer inte göra vanliga situps uan byta ut de övningar mot olika plankor dock, men om du inte misstänker att du har (eller har) delade magmuskler så är det ju bara att köra på med situpsen. Utförliga beskrivningar och instruktionsvideor hittar du här.

110118-training-start-startkit

Foto: Stadium.se

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: