Snutten

Datum: 2011-02-07 Tid: 12:36:41

Vi åkte till näraktuten igår då det visar sig att vår lilla Milo har öroninflammation. Jag hade öroninflammation jämt när jag var liten så jag vet hur ont det gör, inte roligt. Snutten, först magsjuka sen superförkyld och nu öroninflammation, yepp man kan säga att dagissäsongen har börjat för vår lille snutt. Nu känner man sig som en riktig småbarnsfamilj då vi varit ganska besparade från bacillusker då Viggo tex. inte hade en enda sjukdag första terminen på dagis. Men vinterkräksjukan har hälsat på varje år sen Viggo började på dagis och jag vill bara säga att nej tack du behöver inte komma igen varken iår eller något annat år tack.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: