5 feb 1982

Datum: 2011-02-07 Tid: 10:15:38

I lördags fyllde jag 29 år och det har varit en alldeles särskilt fin helg. I lördags morse fick jag sovmorgon och låg och läste bok länge och väl och väcktes sedan med frukost på sängen och ja må hon leva. Fick jätte fina presenter och den finaste av alla måste ha varit när Viggo senare på förmiddagen säger:
-Det har skett en förändring mamma. Det är bara Linda som kommer, Magnus och Elliot stannar hemma. Det är en hemlis.
-Jaha, det säger du :)
Fick sedan lite egentid när resten av familjen gick ut och lekte då jag återgick till min kära bok och läste ut en av de bästa böcker jag någonsin läst. Jens hade sen ordnat det jätte fint med barnvakt, bokat bord på den franska restauraurangen La Dame Noir och sedan gick vi vidare till Orangeriet. Det var en underbar kväll och Creme Bruleén på La Dame Noir var den godaste creme bruleé jag någonsin ätit.
Orangeriet måste vara den finaste bar jag någonsin varit i, Jens hade gått förbi där en dag och tänkt på mig när han såg inredningen. Bilderna nedan gör långt långt ifrån stället rättvisa och Orangeriet kan räkna med fler besök, väldigt många fler besök.
.
La Dame Noir Foto: Alltomstockholm.se

Orangeriet Foto: Orangeriet.se

På söndag fortsatte festligheterna då jag bjudit med mina ladies på brunch på Aqua Vit. Tack Linda B., Linda N.W, Heidi och Lisa för en störtskön förmiddag! Lina, Elise, Camilla och Sandra kunde inte komma eftersom det är svårt när man befinna sig i Indien, jobbar eller är nerbäddat under täcket hemma och är sjuk - men tack för gratulationerna! Tusen tack för att ni finns alla fina vänner! Det hela avslutades med lite shopping som trots nya skor mest tröttade ut mig och gjorde mina fötter trötta, den forna maniska shoppingglöden är gone mina vänner, jag kanske börjar bli gammal på riktigt?
.
image
AquaVit Foto: Aquavit.se

Sammanfattning: En underbar helg! Djupt tacksam!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: