Alla hjärtans dag

Datum: 2011-02-14 Tid: 20:51:11

Visst är det fint med en dag tillängnad åt kärlek men jag måste säga att personligen tycker jag det är mer charmigt när Jens knycklat ner en kärleklapp i min ficka eller köpt en famn med rosor eller en vacker gerbera som överraskning en dag jag minst anar det.

Man kan debattera alla hjärtans dag i evigheter åt höger och vänster som att det är härligt med kärlek till att det säger katching i många företags kassor denna dag - själv vill jag gärna göra det så okomplicerat som möjligt och köper gärna en liten present till min hunky husband idag, lika gärna som någon annan dag.

Själv fick jag detta lyx te av min kärlek, tack älskling! En viss liten mumin-tös slank ner en söt liten bit choklad i min hand på jobbet idag också, tack sötnos!


Foto: Privat


Till alla mina nära och kära som står mig närmast om hjärtat, ni vet vilka ni är, jag älskar er!

Hoppas ni alla har en fin alla hjärtans dag.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Love


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: