Full house

Datum: 2010-09-05 Tid: 15:50:07

Denna veckan har verkligen varit fullproppad av vänner och bekanta. I måndags var det middag med mammorna in the hood som jag umgicks med under mammaledigheten och det var jätte kul att se alla igen. Senare i veckan kom kära Sandra på besök och igår kom en annan Sandra som inte kunde följa med på middagen i måndags och timmarna bara swischade förbi och vips var klockan närmare tolv. Hon fick sig en rejäl redovisning om hur jag haft det på jobbet sen jag började jobba igen och nu väntar jag mig en psykolog räkning på brevlådan i veckan, tack Sandra supertrevligt att du kunde komma!

Sandra tränar också på som en blå och när jag sprang på henne förra veckan för första gången på länge kände jag knappt igen henne eftersom hon gått ner 10 kg sen jag såg henne sist! Bra jobbat!

Idag har Heidi och Mattias varit på besök och det var lika trevligt som vanligt och vi tackar Mattias för barnvaktstjänsten eftersom Viggo lägger rabarber på honom så fort han sätter foten innanför dörren, väntar mig en räkning på lådan för det med helt enkelt. Snart knackar det på dörren igen då vi avrundar inte bara dagen utan veckan med ett besök av Lisa och Liam, de är sångaren i Jens bands familj och det ska bli jätte kul och ses eftersom det var i våras sist om jag inte minns fel och en portion Lisa borde alla få då och då.

I fredags såg vi en fantastisk regnbåge utanför fönstret, en stark klar och nästan hela vägen, regnbågar är verkligen magiska.


Foto: Google


 

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Tack igen gumman för att vi fick komma över. Mattias trivdes bra i Viggos sällskap, så han ser fram emot lördag igen när ni kommer över hela bunten!

See yah 2morrow sweets!

Skrivet: 2010-09-05 kl. 17:22:07
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: