Tempo tempo

Datum: 2010-09-19 Tid: 12:45:41

Kommit ur mitt träningstempo de sista veckorna då jag varit lite sjuk hit, superförkyld dit tillsammans med sinnesjuk träningsvärk från Kettlebellsträningen. Imorgon är det på't igen med nystart av 1000 tupler om dagen och Kettlebellsträning på kvällen. Har knappt besökt gymmet in my hoods de senaste veckorna så hoppas på besök där med i veckan som kommer.

Jag längtar tills dagen jag nåt mitt mål och jag kan hålla träningen under ett mer avslappnat grepp istället för detta järngrepp. Missförstå mig rätt jag tycker det är kul med all motivation och detta projekt i helhet allra minst att ha upptäckt att träning får en att må så bra men jag gillar inte den där gnagande känsla av dåligt samvete när dessa veckor blivit som de blivit trots de "giltiga" anledningarna.

Den känslan ska bli skön att slippa för jag ser framför mig att denna press inte är av samma kvantiet när målet är nåt utan att jag mer kan unna mig några veckors bortfall då jag vet med säkerhet att jag hittar tillbaka, nu känns det som om jag inte har råd med det på något sätt.

Anyhow, på't igen som sagt och jag ska inte vara så hård mot mig.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: