Mamas night

Datum: 2010-09-29 Tid: 22:07:15

Nyss hemkommen från ännu en trevlig middag med mina homies från mammaledigheten. Det diskuterades friskt både det ena och det andra och det bjöds på mycket god kycklingpaj.

Mitt bidrag till middagen var pajdegen men den ska jag inte ta någon cred för då min hunky husband svängde ihop den medans jag var på gymmet då jag kom hem lite senare än vanligt då jag fick kedjehopp på cykeln på vägen hem, tack snälla älskling!
Passet på gymmet gick mycket bra!

Som tur var fick jag kedjehopp mitt framför en man som stod och meckade med sin bil som snällt hjälpt mig att lappa ihop gamla bettan igen, och inte bara lappa ihop henne utan hon fick sig en rejäl dos med kärlek då både växlarna blev ompysslade och även kedjan ordentligt insmord.
Världens finaste man som verkligen gjorde mig glad i hjärtat, så på vägen till gymmet svängde jag förbi blomsteraffären för ett blomsterbud. Jätte fin dag, hoppas du haft det bra du med!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: