Buuhuu

Datum: 2010-09-25 Tid: 12:48:22

Min datorn, min kära lilla laptop har kastat in handduken verkar det som?!! Hade virus som var satt i karantän som jag tog bort men en liten ruta var kvar som jag inte fick bort och när ajg stängde av den och satte på den inge så startade den. But why?

Tror ändå det inte har med viruset att göra då den beter sig precis som den gjort en gång tidigare, hm. Då startade den inte heller först, samma story efter svarta skärmen med Windows symbolen så kommer man inte vidare till den sektionen där man väljer vem man vill logga in som. Förra gången började den fungera tillslut med en liten klausul sen dess då man behövt trycka på space en gång before your in.
Anyhow, bara alla foton går att rädda spelar det ingen roll hur det går med resten *hoppas hoppas*
Jag köpte den inom 2 år så garantin gäller ju fortfarande med. Ja, ja tills dess är det surf på hunky husbands dator och denna gången ska jag verkligen köpa en extern hårddisk att ha som backup, att jag aldrig lär mig.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: