Bargain

Datum: 2010-09-30 Tid: 21:32:13

Cheap monday's jeans har varit de som gällt de senaste åren för mig. Snygg passform, skönt material, töjer sig lagom mycket och bra pris.

Idag tor jag dock att jag kan ha gjort ännu ett fynd i jeans djungeln och detta på Gina Tricot. De heter Perfect Jeans Silvia och har även de skönt material, snygg passform och till och med ett ännu bättre pris än Cheap Monday då de är löjligt billiga och bara kostar 199 kr.

Det som återstår att se nu är hur de töjer sig, det eviga dilemmat. En halv storlek sa butiksbiträdet att de töjer sig och hon tyckte jag skulle ta en storlek för små som varje butiksbiträde alltid tycker. Själv vill jag gärna behålla mina inre organ intakta när jag sätter mig ner så jag behöll mina 29:or.

Två par ett par grå och ett par mellanblå fick följa med hem tillsammans med en snygg figursydd jeansskjorta och vad gick kalaset på? Jo 598 kr, som jag sa löjligt billigt. Återkommer med recention om hur de töjer sig dock, men jag håller tummarna!


Foto: Ginatricot.com

Kommentera! | 3 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
SandraJ

Superfina jeans! Måste också dit och fynda. Tack för tipset! Du vet att jag är impad av din träning va!!!

Skrivet: 2010-10-01 kl. 17:10:20
Therese

Ja visst är de fina :) Tack hjärtat, och jag är impad av din - du är superfin i kroppen nu!

Skrivet: 2010-10-01 kl. 19:49:40
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Tigerlilja

Hej, har de töjt sig? Och i sf var? Midja, rumpa,lår?



Står i valet o kvalet att byta en storlek ner på mina jag har hemma :-)

Skrivet: 2010-10-03 kl. 11:18:09

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: