Anger managment

Datum: 2010-09-05 Tid: 19:46:28

Jag tror jag måste skaffa mig lite managment, orkar inte gå i taket när trycket blir för hårt. Innan jag blev förälder och alldeles för trött och helt utan ork föraktade jag verkligen föräldrar som var som jag var en stund tidigare idag.

Well, som jag sagt tidigare ingen kommer kunna säga att jag inte kämpade på så hårt jag kunde, gjorde mitt bästa och ville så väl som det kan gå, men (det rungande men:et) den bistra eftersmaken av mitt egna skrik och tjat tjat tjat tjat that tjat tjat sitter kvar i munnen ändå. Det är tur att jag fångar upp situationen och är så pedagisk som jag önskar med allt som hör där till när jag slänger fram alla ess i ärmen i form av pedagogik. Jag älskar er så mina guldgossar, jag önskar jag orkade mer än jag gör ibland helt enkelt.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: