Sweet Friday

Datum: 2010-10-08 Tid: 19:30:57

Denna vecka har varit seg seg seg på jobbet och att det är fredag idag passar ypperligt, känns perfekt med en fredag idag helt enkelt! Sweet Friday, I welcome you!

Idag stod det egentligen träning på schemat efter jobbet men då det var sista dagen för att byta mina Gina Tricot jeans och jag var tvungen att stanna lite längre på jobbet än planerat gick det inte att klämma in allt då Gina Tricot stängde klockan sju. Gympasset avbokades och plan b var först att istället ta bålstabilitet-passet hemma då det är lätt kirrat då pilates bollen ivrigt väntar på att bli använd!

På vägen hem köpte jag romantiska flowers till hunky husband och det som från början endast var en god kärleksfull tanke visade sig även bidra till huvudvärk och yrsel, let's put it like this: inga fler liljor hemma hos oss. Liljorna står nu på balkongen och rosorna får stå ensam kvar i vasen på köksbordet. Lite halv illamående och huvudvärk kvarstår och min kropp säger nej tack ta gärna magpasset imorgon istället och så får plan c bli.

Nu väntar fredagsmys med min favorit 3,5-åring i hela världen, allt gott i alla tusen skålar som dukats upp se upp here we come!

En speciell hälsning till min favorit Heidi vill jag sända ut idag med eftersom denna fina lady fyller 29 år idag, det firades på jobbet idag med kaka, blommor, present och pussar och kramar. Hoppas du får en fantastisk kväll och att du njutit av din födelsedag! Puss på dig!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Tack underbaraste du! Jag blev väldigt rörd av den vackra presenten och blomman och kakan! Du och Sandra är bäst och betyder massor för mig! Massa kärlek till dig min älskade vän.

Skrivet: 2010-10-09 kl. 10:15:53
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: