Segt

Datum: 2010-10-05 Tid: 08:49:23

Det har gått segt men äntligen har jag fått tummen ur och hittat en rutin som kan fungera med Tupler-övningarna, började med det igår.
 
100 x 3 på morgonen innan jag åker till jobbet
100 x 3 innan jag åker från jobbet
100 x 3 någon gång under kvällen hemma

Kettlebells träningen gick sjukt bra igår och jag la även till ett pass med bålstabilitetefteråt som min arbetskamrat Sofie coachade mig igenom och det var häftigt och se hur mycket bättre och intensivare det blev när hon instruerade mig hur jag skulle hålla benen och rumpan för att få maximal vinkel genom alla plankor.´

Veckans träningsschema ser ut så här:

Mån: Kettlebells och bålstabilitet

Ons: Bålstabilitet + gymma

Fre: Bålstabilitet + gymma

Sön: Body Combat

Måste säga att jag blev väldigt inspirerad av Kelly Osbournes nya hälsosamma livsstil jag läste om på msn news igår. Hon har slutat äta skräpmat och börjat träna och har gått från storlek 46 till small, way to go!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: