Nu kör vi

Datum: 2010-10-20 Tid: 20:17:15

Med några välförtjänta vilodagar i ryggen är det off to the gym imorgon. Blir nystart nu med varannan gång cardio och varannan gång styrketräning 3 ggr i veckan och jag kör igång med styrketräning imorgon tror jag.

Laddat upp med en Smart Shaker, proteinpulver och pasta med väldigt låg kalorihalt från Gymgrossisten idag.

Den här smarta shakern har lock i sig som gör att man kan ha upp till tre portioners pulver med sig, för min del blir det nog bara användning av två då jag behöver till mellanmålet och sen till efter träningen de dagar jag tränar, skit smart!



Om pastan står det så här:

Kolhydratsnål
Vanlig pasta innehåller, per portion, runt 35 gram kolhydrater och fullkornspasta runt 30 gram kolhydrater. Detta att jämföra med vår Low Carb Pasta som ligger på endast 6,3 gram kolhydrater.

Fiberrik
Fullkornspasta innehåller ungefär 3 gram fiber per portion medan vår Low Carb Pasta innehåller 4,5 gram fiber.

Proteinrik

Vanlig pasta innehåller, per portion, runt 6 gram protein och fullkornspasta runt 7 gram. Vår Low Carb Pasta innehåller hela 28 gram protein per portion.


Min fitness prinsessa rekommenderat Soy Pro till mig så det klickades hem i smaken choklad. Själv kör hon på med pulvret superpump innan träningen och igår körde hon 12x2 raka i 190 kg benpress, way to go darling!


Foton: Gymgrossisten.se

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: