Le weekend

Datum: 2010-10-01 Tid: 18:54:09

Gympasset idag gick riktigt bra, härlig känsla. Utökade magpasset rejält då styrkan redan blivit markant bättre på två tillfällen, love it.

Kom hem till en härlig färdigdukad middag och till mina tre absoluta favoritpersoner som mötte mig i dörren med kram, kanonstart på helgen om ni frågar mig.

Nu är det fredagsmys så det stänker om det, mörk choklad, nötter och gi-choklad kaka. Ni som känner till mina matrutiner till punkt och pricka vet ju att jag en dag i helgen äter mörk choklad, nötter eller gi-desserter och en dag får äta vad jag vill, tar min fridag imorgon då jag ska på kurs och kommer äta lunch på fantastiska Hermans och vill inte behöva avstå från något smaskigt från buffén.

Film hade inte varit fel ikväll, har lånat hem en bunt filmer från Heidi och Avatar är en av dem, yes it's true jag har inte sett den än, meeeen kanske ikväll!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: