It is what it is

Datum: 2010-10-21 Tid: 14:30:29

Tidig hemgång från jobbet och ett snabbt magpass på gymmet idag då jag inte kunde hålla fokus riktigt och en semesterdag inslängd imorgon då jag känner att jag behöver vara nära min familj just nu.

Gymmet min kära amigo no worries på lördag är det jag som hänger på låset för att bränna av ett pass så vi ses snart igen.

Har striktat till maten igen då det slinkit in lite mer bröd här och där som antagligen är en av anledningarna till varför magen inte krymper:  Visst lägsta nivån är sinnesjukt bra och det är nyttigt bröd a´la rågkusar och fincrisp men jag har ju mitt mål och dit vill jag nå.

Nya matupplägget:

Frukost: Gröt och frukt eller bär + ägg eller 1 rågkus + ett ägg

Lunch med lågt GI

Mellanmål: Proteinshake och keso med frukt eller bär

Proteinshake efter träningen de dagar jag tränar

Middag med lågt GI

Kvällsmat: Kesella med bär och nötter

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: