Helgen är här

Datum: 2010-10-15 Tid: 19:45:41

Denna vecka har passerat fortare än förra veckan vilket känns väldigt skönt. Har legat lite lågt med träningen denna vecka då jag känt att min kropp varit lite överansträngd och har hittills bara tränat en gång.

Imorgon blir det att hit the gym och jag har en ny strategi som jag tror min kropp kommer gilla mer än att gymma tre gånger i veckan. Nya upplägget blir att varannan gång jag går till gymmet blir det styrketräning och varannan gång köra cardio i intervaller, för övrigt verkar det hopplöst att få till Tupler andningsövningarna men skam den som ger sig ska göra ett nytt försök när jag fått ordning på det nya upplägget.

Ikväll är hunky husband ute och äter och dricker gott med en av sina bästa vänner och det förtjänar han så grymt mycket då jag inte ens minns sist han gjorde det.

Själv har jag bunkrat upp med fredagsmys de luxe och ser fram emot en kväll i soffan först med V och sen även själv efter han gått och lagt sig.

Extra lyx idag var den goda fikan på jobbet och även den hem medskickade blåbärspajen med tillhörande vaniljsås och även äppelkaka från sötaste Guggie (barnens farmoster)


Foto: Privat

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: