Hejdå jobbet hej helgen

Datum: 2010-10-29 Tid: 21:07:19

Förändringarnas vindar blåser och jag har varit hemma från jobbet några dagar denna vecka då det behövdes och även om jag bara jobbat tre dagar är fredagen lika välkommen som alltid.

Igår hängde jag tillsammans med all säkerhet världens bästa svägerska Linda och vi kollade när min kärlek och hans band värmde upp Debaser Medis och som vanligt rockade det fett för om det är något som är deras hemma element så är det live.

En helg som gräsänka ligger framför mig och jag ser verkligen fram emot att kvalité umgås med mina barn ordentligt. Jag brukar tycka det är rätt skönt när hunky husband åker iväg på turné då man får lite tid för sig själv men så är verkligen inte fallet denna gången, saknar honom redan så hjärtat värker och vill bara vara nära nära nära. Älskar dig innerligt J, nothing compares to you.


Foto: Fru Bruhn

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: