Guru Ram Das

Datum: 2010-10-09 Tid: 15:42:05

Guru Ram Das

Surround us with your light
Guru Ram Das
Protect us with your love
Guru Ram Das
Give us your sweet peace
Guru Ram Das
I give my life to you 
Guru Ram Das
Guru Ram Das

Vacker låt och mantra.

Om du oavsett bakgrund och erfarenhet är intresserad av meditation och mantra rekommenderar jag dig att titta in här.  Jag kom i kontakt med mantra meditation första gången när jag bodde i Oslo och senare när jag gick gravid och mamma yoga då mantran är en stor del av kundalini yogan som min lärare undervisade i. Jag blev första gången och är fortfarande idag förvånad över hur kraftfullt mantran är och de senaste veckorna har mantran smygit sig in i mitt liv igen.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Musik


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: