I can't tolerate, the feelings that I feel when I feel. But don't you know? Some feelings never seem to let go

Datum: 2010-11-02 Tid: 20:49:44

 
Idag var jag på gymmet för första gången på 1-2 veckor. Det har varit ett par omvälvande veckor som blåste bort rutinerna och så här i efterhand har det varit skönt att priotera det som var viktigast och även omvärdera en hel del.
 
När det gäller träningen så är jag lite frustrerad när det gäller Tupler övningarna, att det ska vara så svårt att få till vissa grejer! Tror jag ger upp helt på dem nu, det blir till att koncentrera mig på att komma ihåg att dricka vatten (jag är hopplös) framför allt efter att ha läst det här, bälja i mig grönt te, göra min rehab övning för halsen och komma igång med intervall träning ordentligt.
 
Upplägget på gymmet blir nu bålstabilitet + styrketräning och sen varannan gång bålstabilitet + cardio i intervaller och jag började med bål och cardio idag, svettades som en gris! Det var mycket intressant för tjejen bredvid mig gjorde inte intervaller utan hade samma tempo hela tiden med lite olika motstånd. Hon hade hållt på en stund när jag började och min den där kalorieförbrännings räknaren på cross trainern brände förbi hennes med raketfart, så även den visade på att det är mycket mer effektivt med intervaller, häftigt!
 
Jag har däremot de senaste veckorna tagit ett järngrepp om kosten igen och nu är det endast bröd (Rågkuse eller knäckebröder Ryvita) till frukosten, proteindrink till mellanmål de dagar jag inte tränar, de dagar jag tränar blir det kesella eller keso med frukt eller något liknande och på kvällen kesella med nötter och bär. Och självklart lunch och middag med och för min del är det á la GI.

Kul och komma igång igen, det var riktigt tufft men kul på gymmet idag!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: