1:a advent

Datum: 2010-11-29 Tid: 07:29:28

I helgen har vi varit iväg och firat första advent i Borås. För tredje året i rad bjuder mamma och hennes man deras barn och barnbarn på en weekend fylld av god mat, bad och trevligt sällskap. Första året åkte vi till Falkenbergs strandhotell och förra året och i år var vi på äventyrsbadet i Borås och på Scandic.

Vi åkte bil och bilresorna gick väldigt bra efter omständigheter som snökaos. Milo och Viggo är verkligen kungar på att åka bil och jag är så stolt över dem.

Nu är det tillbaks till verkligheten efter en helgs miljöombytte som bestått av hotellfrukostar och fina middagar och lyx som att inte behöva laga mat, städa eller planera. Denna måndag känns med andra ord lite segare än andra.

Hoppas ni hade en skön första advent! Söndagen som kommer är det planerat att vi ska iväg på julmarknad med några kära vänner som vi inte träffat på länge, så det ser jag jag verkligen fram emot.


Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Resor & semester


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: