Travel faster then the speed of light

Datum: 2010-05-05 Tid: 09:46:36

Mammaledigheten börjar närma sig sitt slut är nu inne på sista månaden och i skrivandes stund känns det mycket vemodigt fråga mig däremot om någon timma och svaret kan vara totala motsatsen lite så det är nu upp och ner.

Dagarna fylls med mammaträffar, playdates, shopping och hemmamys i mängd och parti. Igår var vi på Me and I party och träffade massa trevliga mammor och bebisar och bjöds på mycket god mat av Aneta. En liten body till den minsta och en tisha till den största kryssades i på beställningsformuläret.

husvagnar bodygamla bilar
Foto: Me & I

Finns en sak jag måste införskaffa mig också innan back to work verkställs nämligen svarta byxor. Jag har mentalt förberet mig på att gå tillbaks till jobbet med att organisera garderoben slänga det som gjort sitt och lägga undan sånt som inte passar än och kategorisera jobbkläder vs. andra kläder i garderoben, har man dresscode på jobbet så har man, och ett par svarta byxor till jobbet saknas.



Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Katja

Är det dax redan...att börja jobba? Tiden går fort! Jag älskar me&I:s retrokläder <3

Skrivet: 2010-05-06 kl. 20:39:08
URL: http://tirmu-onnion.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: