Top notch

Datum: 2010-05-31 Tid: 18:58:48

Jens hämtade Viggo på dagis idag.

-Jag hoppas att min mamma är hemma när vi kommer hem.

-Hon är hemma, det vet jag att hon är, vill du ringa henne?

-Ja, men jag har ingen telefon på mig.

-Du kan få låna min om du vill

Ring, ring, ring

-Det är ingen mamma i telefonen

-Vänta du så svarar hon nog snart

-Ja, det är Therese!

-Hej mamma! Pappa och Viggo är på väg hem, jag saknar dig så mycket!

-Hej hjärtat, jag saknar dig med!

Mitt hjärta smälter till en oidentifierbar massa som aldrig kommer att kunna återställas till samma form igen. Älsk på den ungen!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Sandra

Sötnosen, gött o få höra!!!



Pussar o en massa kärlek

Skrivet: 2010-05-31 kl. 21:40:06

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: