The big apple

Datum: 2010-05-08 Tid: 16:53:44

Idag har vi planerat lite kring Milos namngivning som är inom ett par veckor och vår familjs mycket lokala shaman Ove ska hålla i trådarna som vanligt när familjen Storm ställer till med galej.

Namnet Milo har olika betydelse på olika språk det betyder bland annat den barmhärtige, min kärlek, efterlängtad kärlek och även äpple på grekiska.

Just det här med äpple är lite roligt då alla som spenderade tid med mig under Milos graviditet vet att jag klämde i snitt tre om dagen och aldrig gick någonstans utan ett i väskan (golden delicious skulle det vara, men andra gick också ner om inte den sorten fanns att få tag på).

Apråpå big apples (Milo vägde nämligen 5264 gram när han kom), Sandra hoppas du får en kick as time i NYC!


Denna mössa köpte jag passande nog åt Milo för några veckor sedan...
Foto: Lindex

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: