Fullspäckad

Datum: 2010-05-30 Tid: 21:34:01

Denna helgen har varit fullspäckad och as we speak är även jag fullspäckad, på dinkelpannkakor.

I fredags hängde jag och boysen med våra grannar under dagen och sen kom söta Sandra förbi på en liten visit vilket var mycket trevligt för det var länge sedan vi sågs.

Igår var det dopdags för sötaste Elliot och efter det var det reunion time. Jag och två vänner från högstadiet och gymnasiet träffades för som serious catching up eftersom vi inte setts på 10 år vissa av oss. Mycket trevligt och väldigt intressant att mötas igen!

Idag var det det årliga vårcafét på dagis. Det är öppen dag för alla nyfikna att komma och kika och det är tredje året vi är där och andra året som vi hjälper till och det är alltid lika mysigt. Den vackra herrgården fylls med hembakt, fiskdamm, loppis, smyckesförsäljare, honungsförsäljare, dockteater och mängder av folk.

Nu däckar jag, helt slut, godnatt.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: