Bröllopsfeeling

Datum: 2010-05-12 Tid: 07:38:14

Höll på att rota igenom och organiserar i alla skåp och lådor här hemma för några dagar sedan och hittade papper tillsammans med våra pass från vår bröllopsresa som ledde till att jag drog fram pärmen jag samlar allt runt vårt bröllop i som i sin tur ledde till att jag läste talet min brudtärna höll.

Alltså känslan man får när man läser ett tal någon man älskar skrivit till en går inte att beskriva på något annat sätt en som en stor varm kärleksfylld kram. Jag får tårar i ögonen varje gång jag läser det.

Alla tal var magiska och jag minns vilken oerhörd tacksamhet och kärlek som vällde ur en när man fick höra alla dessa ord speciellt skrivna och riktade till oss. Är-detta-till-oss?-Wow!-känslan höll i länge och väcks till liv på ett ögonblick när jag läser talen igen.

Snart firar vi 2-årig bröllopsdag. Detta gjorde vi förra året på vår första bröllopsdag, undra vad vi ska hitta på iår dags och börja tänka på det kanske.








Foto: Veronica Mazurkiewicz och Lina Rojzman

Kommentera! | 1 st
Kategori: Love


Kommentarer
Katja

Såå Vackra ni är!!<3

Skrivet: 2010-05-15 kl. 22:47:53
URL: http://tirmu-onnion.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: