Börjar ta form..

Datum: 2010-05-11 Tid: 22:11:46

Det slog mig att namngivningen är redan nästa vecka och det är dags att börja baka på allvar. Mannen i huset övar och plinkar och plonkar på gitarren här bakom inför denna dag och för en stund sedan avslutade jag ett telefonsamtal med min underbara vän Linda då jag beställde ett lass med macarons att bjuda på dagen till ära.

Releasepartyn och mingel på den ena boken till den andra klädkollektionen vad det än gäller är det macarons som gäller now a days och vi ska givetvis inte vara sämre! Röda-mattan-bubbel-premiär eller namngivning well image is everything och det är viktigt att man visar att man är hipp, trendig och down with it så att säga. Sanningen är den att jag aldrig testat en sådan här omtalad godsak och jag är vansinnigt sugen och tog tillfället i akt och klart guldklimpen ska ha det bästa!

Men dessa macarons räcker inte långt och ett enda ynka kolasnittsbak har jag och Viggo lyckats åstadkomma än så länge inför detta så imorgon är det på´t ordentligt. Tur han är hemma från dagis resten av veckan så vi kan kavla upp armarna och ta i degen med hårdhandskarna.

Foto: http://holysweet.blogspot.com

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: