Obviously I am not alone

Datum: 2010-03-29 Tid: 10:21:17

Jag hade en barndomscrush på Steven Seagal och det spelar ingen roll hur mycket folk hånar hans rollprestationer, hans filmer, honom som person eller mig för att jag tycker om just honom för det kommer inte ändra det faktum att jag fortfarande än idag diggar honom.

Kastade ett getöga på Vakna med the voice imorse där det skvallrades om honom och hans dokusåpa Lawman "For twenty years I have been working extra for the police". Man får följa honom när han jobbar som polis och det är ganska bisarrt att se honom vara med om gripandet på en person samtidigt som the bad guy vill ha hans autograf. Serien är tydligen sågad till tänderna av ameriskanska kritiker men en stor tittarsuccé, så ja vad kan jag säga mer än att obviously I am not alone!

Tv4 börjar sända serien på onsdag och man kan även se den på tv4 Anytime, I gotta see it!



Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: