Le weekend

Datum: 2010-03-14 Tid: 15:22:44

I fredags jobbade min man så jag och äldsta sonen bunkrade upp för ordentlig fredagsmys, det var riktigt gött!

Lördagen spenderade jag och äldsta sonen mestadels inne i stan tillsammans med vår vän Heidi. Först åt vi lunch och sen begav vi oss in i biomörkret för att se Prinsessan och grodan, en riktig Disneyfilm med alla tillbehör. Det hela avrundades med några timmars fika över en kopp latte och en chai. Mycket mycket trevligt, Heidi är en av de personer som ligger mig mycket varmt om hjärtat och jag blir alltid lika glad av att träffa henne.

Denna härliga söndag börjades med brunch med några vänner som kom på besök. Resten av dagen kommer spenderas hemma och vi ska försöka gör så lite så möjligt (iaf så lite som det går med två busar till barn).

Ivkäll ska vi bränna av första avsnittet på Band of brothers boxen, jag har enbart hört gott om den så det ser jag fram emot!

Slutligen vill jag ägna några rader åt den fantastiska vårsolen som tittar fram titt som tätt den sista tiden, jag har saknat dig otroligt och dina strålar värmer upp varenda vinterfryst cell i min kropp! Så jag har längtat efter dig, välkommen tillbaka!


Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Tackar som fasiken för gårdagen gumman. Det var så härligt att låta tiden rinna förbi som den inte existerade och bara prata en massa och vara i ditt sällskap. Miss u loads! Snart blir det middag hos oss med hela er familj. Ska verkligen kolla igenom kalendern i veckan och komma med förslag =) Massa löve till dig sötaste. Ha en härlig vecka med ned nygamla kärleken solen..hehe =)

Skrivet: 2010-03-14 kl. 17:17:38
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: