Back in black

Datum: 2010-03-28 Tid: 16:06:03

Idag var jag back in black från topp till ankel (svarta träningskläder med turkos/vita träningsskor) på gymmet. Efter den 2 veckors långa förkylningen och beskedet från naprapaten om att jag inte får stryketräna än gjorde jag idag comeback med 1 timmes konditionsträning i form av crosstraining.

Skönt, så fruktansvärt skönt! Cyklade dit också det tar en kvart dit och en kvart tillbaks så jag känner mig mycket nöjd med en och en halvs timmes träning idag.

Hungrig som en varg när jag kom hem och satte tänderna i en rykande nybakt smörgås (min variant av dagis brödet fast med kryddorna: fänkål, ingefära, pomerans) med brie och avokado, GÖTT VAR DET!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: