Första dagen tillbaks i verkligheten

Datum: 2010-06-07 Tid: 17:52:47

Första arbetsdagen avklarad och även om den var en smula förvirrande av en morgon som kunde börjat som katastrof men som löste sig så var den riktigt bra och jag fick mycket mer gjort än jag trodde jag skulle få från början.

Nytt kontor blev jag förflyttad till, många nya arbetsuppgifter och ny uppdaterad Therese känner jag med. Det känns riktigt nice, lite som den här låten.



De dagar då allt känns segt ska jag tänka på känslan denna låt ger mig, känslan av att det inte ger en något av att hetsa upp sig - it is what it is - och att jag vet vart min gräns går och den går här, nu gör vi det här! alle man om bord nu kör vi, ja något åt det hållet.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: