Förändringens vindar

Datum: 2010-06-24 Tid: 16:06:15

Slutet på arbetsveckan och förändringens vindar är här för nu är det helg och ikväll ska jag iväg till min kära naprapat och sen är det pussas, kramas, ätas, mysas, busas, sovas och skrattas som gäller i tre härliga dagar. Det ska till och med bli fint väder imorgon på midsommar sägs det, i vilket fall som helst ska det bli trevligt att fira den i goda vänners sällskap.

Tredje veckan på jobbet tillbaks från föräldraledigheten avklarad och på jobbet händer det också grejer, ny anställningar på vakanta positioner och ny struktur som tar form, jag är taggad och positivt inställd och det ska bli spännande att se vad detta kan leda till, förhoppningsvis något bra!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: