Fasta

Datum: 2010-06-24 Tid: 18:01:31

Vi har bestämt oss för att fasta eller detoxa som det så fint heter nu för tiden. Det var urminnes tider sen jag rensade kroppen så känner verkligen att det behövs och det ska bli skönt att bli av med slaggprodukter och annan skit.

Det blir nog den här 5-dagars juice fastan och vi kör förmodligen igång nästa fredag. Den finns även som 3-dagars fasta och sen hittade jag den här med men då är det inget färdigt kitt utan man får köpa allt för sig, hittade också denna vitamin fasta men den har ner och upptrappningsdagar så sammanlagt håller man på i 10 dagar och det blir lite väl länge för min smak.

Det finns ju också de detoxkurer där man kan äta hälsosam mat samtidigt och en sån gjorde jag sist jag detoxade om man hellre föredrar det.

Ser fram emot detta och återkommer givetvis om hur det går!

Produktbild för “5 dagars fasta”
Foto:
http://www.topformula.se/


Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: