Time passes by as the evening sky

Datum: 2010-01-19 Tid: 21:36:45

I juni ska jag börja jobba igen och just nu känns det fel fel fel i varenda liten cell i min kropp när jag tänker den tanken får hoppas att det känns mer rätt ju närmre dit vi kommer.

Jag är gift med en helt fantastisk man som verkligen värderar och vill ta vara på den fantastiska möjlighet som vi svenska mammor och pappor får i form av föräldraledighet, det är väldigt bra tycker jag men man kan ju inte vara hemma två samtidigt tyvärr det hade ju annars varit fullkomligt fulländat eller kanoners som min mamma säger. 

Åh dessa barn, dessa solsken, rena källor av kärlek! Har du barn vet du vad jag snackar om och har du inte det så are you in for a treat, it´s a cult och jag är frälst!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: