T som i trött

Datum: 2010-01-05 Tid: 16:35:26

Just nu hade de kunnat ta en bild på mig och ha med i Fem myror är fler än fyra elefanter samtidigt som de sakta stavar fram tttt - rrrr - öööö - ttt- ttt

Måste vara det sista året som hinner ifatt mig och ammande nätter som hunnit bli över 4 månander, jag tackar min lyckliga stjärna att guldklimpen aldrig varit vaken på natten utan bara äter men dessa avbröt stör sömnen så det räcker i längden, iaf kombinerat med resten av ens åtagande i familjelivet.

Jag fyller år om en månad och om någon frågar mig vad jag önskar mig så är svaret lätt, massage och spabehandlingar, lägg märke till plural formen :)

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Tack för tipset gumman! =)

Skrivet: 2010-01-05 kl. 18:27:08
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: