...och skjus in i bakmaskinen

Datum: 2010-01-13 Tid: 21:11:52

Snart fyller jag år och idag förstod jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent nämligen en bakmaskin. Var bjuden på bebisdate och lunch hos söta Sandra idag och Caroline och Max var också där, länge sedan vi sågs nu och det var lika trevligt som vanligt!

Sandra bjöd på ett fantastiskt gott bröd som hade bakats i deras bakmaskin, det var verkligen supergott och jag hade aldrig trott att det kom från en bakmaskin om inte hon sagt det.

Bakar bröd till oss då och då men med bakmaskinen kan det bli oftare. Finns inget så gott som nybakt bröd och ett annat plus i kanten är självklart att man vet vad man stoppar i sig och att det inte innehåller en massa tillsatser.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: