When a child unfolds

Datum: 2010-02-18 Tid: 21:58:07

"Vad är det här mamma?" "Vad gör du mamma?" "Vad ska du med den till mamma?" ja dessa är exemel på femtusenfyramiljonertrettiotvå frågor jag får om dagen av min underbara son. Trötta dagar är det tillslut mycket irriterande men döljs förstås så ofta det går av ett förstående mammaleénden och ett överslätande mmmhhh och korta förklaringar. Vid dagar då man är på topp dras man in i en nyfiken och magisk värld och samma meningar är vips charmerande till 100%.

Min man sa till mig igår, eller var det i förrgår, att han någongång läst ett engelsk uttryck som verkligen beskriver den magiska resa man får bevittna och dela med sina barn, when a child unfolds, visst är det vackert!?

På något magiskt sätt blir de bara mer underbara för varje dag som går och tekniskt sätt är det ju omöjligt då de startade på max!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Låter helt underbart gums! dina solstrålar till söner är helt magiska. Massa karamar till hela klanen =) Puss!

Skrivet: 2010-02-19 kl. 20:15:30
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: