Det fortsätter att gå åt rätt håll!

Datum: 2010-02-11 Tid: 14:15:45

Jag har inte någon speciell dag i veckan som jag bestämt att jag ska väga mig på men när jag ställde mig på vågen idag så visade den återigen att det går åt rätt håll! Kommer inte ihåg när jag vägde mig sist, någon vecka sedan?, men sen dess har det fortsatt att gå åt rätt håll! 0,7kg kg down 7 to go. Från och med nästa vecka har jag bestämt mig för att väga mig på fredagsmorgonar om jag vill kolla vikten för att få en mer exakt viktnerångskurva.

Uppdatering när det gäller träningen är att nu kan jag lätt komma upp i plankan och behöver stå där en stund för att få motstånd. Hela 40 sek klarade jag idag och jag måste säga att jag är mäkta imponerad då det inte var många veckor sedan jag knappt kom upp i den och jag har inte kunnat träna särskilt mycket då jag fått sådan enorm träningsvärk efter varje gång så jag har som mest tränat var tredje dag (eftersom min alldeles egna kära träningsguru upplyst mig och verkligen tryckt på om hur viktigt det är att inte träna med träningsvärk) och sista veckan har jag inte tränat någonting alls pga ont i halsen förutom långa promenader med vagnen.

Men som sagt det går åt rätt håll!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer
Katja

Grattis! Om jag vore så duktigt som du är!! Kram, Katja ;)

Skrivet: 2010-02-11 kl. 22:22:21
Therese

Tack Katja! Men som jag minns det så var det du som tränade och var duktig när vi jobbade tillsammans och jag som aldrig lyfte ett finger, haha!



Well, känner nu att det inte går att skjuta upp mer utan nu måste jag rå om min kropp! Tack för peppningen! :D

Skrivet: 2010-02-12 kl. 09:26:19
URL: http://alltochlitedartill-blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: