Kan jag inte vara utan..

Datum: 2010-12-20 Tid: 13:20:37

Eller det kan jag självklart men om min fåfänga ska bli mättad är dessa produkter stadigt innboende i mitt badrumsskåp.

Hudvård ansiktet:
Dagcreme: Exuviance Fundamental Multi-Protective Day Cream på vinterhalvåret och Fundamental Multi-Protective Day Fluid på sommarhalvåret
Nattkräm: Exuviance Evening Restorative Complex
Exuviance Gentle Cleansing Creme

Hudvård kroppen:
Babyolja

Hårvård:
Kerastase Anti Ciment värmelotion
Loreal Professonnel Expert Absolute Repair Serum Silikondroppar

Smink:
Exuviance foundation - Blush Beige
Everyday Mineral rouge - Summer Stroll
Blinc eyeliner
Blinc ögonfransböjare
Blinc mascara
Max Factor Falsh Lash Effekt mascara
Ögonbrynsfärg
Ögonbryns penna från H&M - blond
Ögonbryns skugga från Shiseido






Foton: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: