Yes

Datum: 2010-08-25 Tid: 21:28:56

Då var det bokat och klart! En Kettlebells kurs på sex gånger på Sats som börjar i september. Velat prova kettlebells länge och tror det kan vara en perfekt träningsform för mig och jag är otroligt tacksam att just det Sats som ligger nära mitt jobb kör en introduktionskurs och att jag kan vara med trots att jag tränar på en annan gymkedja i vanliga fall. Woohoo.

Gym 1-2 ggr i veckan, kettlebells 1 ggn i veckan, cykla fram och tillbaks till jobbet 5 ggr i veckan och 1000 tupler övningar per dag. JAG ÄR TAGGAD!!!

See you at the gym Sandra mi compadre!

Kommentera! | 4 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer
Sandra

Härligt!! Jag blir taggad av att du är taggad=)

PUSS

Skrivet: 2010-08-26 kl. 08:23:57
SandraJ

Du är verkligen igång med din träning, härligt! Blev oxå sugen på kettlebell men hittar inget om det på Sats sida, var är det du ska träna?

Skrivet: 2010-08-26 kl. 10:03:27
Felicia :)

nu kör jag en DAGENS BLOGG på min blogg! :D

vinnaren får länkning, bild och en liten recension :)



så skynda att anmäla dig! :D

Skrivet: 2010-08-26 kl. 14:59:55
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Lisa

Vad härligt, Theres! Du får säga till vad du tyckte. Väntar med spänning. Ska också sätta igång nu såhär efter semestern. Ses på måndag. Kram

Skrivet: 2010-08-28 kl. 12:48:32
URL: http://palmenp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: