Vart tog tiden vägen?

Datum: 2010-08-28 Tid: 22:21:33

Imorgon fyller min yngsta kärlek 1 år! V:s första år gick fort men det här året: wow, när hände det?

Vi har en förmåga att fylla år klumpvis i den här familjen och idag fyller även världens bästa svägerska år, Linda om du läser det här: hoppas du haft en fantastiskt dag! Hurra för dig!

Jag gillar verkligen att baka och det är framförallt roligt eftersom V oftast vill hjälpa till och sen älskar jag den hemtrevliga bullmamma feelingen helt enkelt, men nu finns varken kraften eller orken så ett lass kakor cyklades hem från Willys i fredags.

Tidigare idag gjorde jag den busenkla GI foundant som blivit lite av ett paradnummer och Milo har en kärlek till kärleksmums så tidigare idag pratade Jens om att göra en plåt sån som tårta imorgon, det vore fint. Ballonger och ljus måste inhandlas imorgon annars är vi all set.

Well, ju mer jag tänker på det ju mer förbluffad blir jag, vart tog detta år vägen? Älskade Milo liten börjar bli stor. Han säger mamma, pappa, titta och tack (dta) och har tagit busig till en ny nivå i den här familjen och det säger inte lite, det är en fin början det.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: