Nytt träningsfokus

Datum: 2010-08-20 Tid: 22:02:39

Idag börjat min nya challenge som min träningsguru Olga skulle säga. Jag har inte någon deadline på min challenge och det är mer nytt fokus igen efter semestern än challenge men från och med idag är det gymmet 2 ggr i veckan, 100 tupler övningar x 10 per dag, GI-mat i veckorna med frukost-lunch-mellanmål-middag-kvällsmat, götta utan socker på fredagar så som mörk choklad och nötter, fridag på lördagar och back to routine på söndagar.

Om en månad vill jag öka träningen till tre gånger i veckan och förhoppningsvis blir en av de gångerna med kettlebells då min söta arbetskamrat Sofie antagligen hookat upp mig med en sån kurs förhoppningsvis, berättar mer om det sen om det blir av.

Målet: ner till 59-60 kg och bli av med den översvällande magen. Jag förväntar mig inga mirakel jag vet att jag aldrig kommer att se ut som jag gjorde innan mina graviditeter, det jag vill är att inte se gravid ut och enda vägen dit är att stärka bålen, få ihop mina delade magmuskler och samtidigt stärka hela styrkan i kroppen och få bättre förbränning i och med mer muskelmassa och samtidigt bli av med min värkande ländrygg (ett resultat av min horibla bålstabilitet pga de delade magmusklerna).

Jag är så pepp på kettle bells träningen, blir den inte av där jag siktat in mig nu måste jag hitta den någon annanstans! Nyfiken på kettlebells? Läs denna intervju.

Godkväll gott folk!


Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: