Avishai Cohen

Datum: 2010-08-15 Tid: 11:48:10

Idag är det söndagsjazz i vanlig ordning här hemma och jag vill dela med mig av Avishai Cohen. 
Min underbara Jens har visat mig mängder av bra musik under de åren vi delat tillsammans och Avishai Cohen är en av dem.
Dessa låtar är mina nuvarande favoriter.




Melankoli, den ena en kärlekshyllning till en gammal kärlek, så som jag tolkar det iaf, fint. Den andra en mer vemodig historia om en pågående misslyckad kärleksrelation, innan jag läste texten på den klingade låten av hopp och kärlek för mig men nu när jag vet vad han sjunger om känns den lite mer vemodig helt enkelt, anyways fina låtar som jag hoppas du tycker om du med.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Musik


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: