Två maträtter i en smäll

Datum: 2010-04-22 Tid: 19:32:26

För några dagar sedan tog jag kycklingfileér, citron, fetaost och salt och peppar och stoppade i ugnen det blev mycket gott.

Idag svände jag ihop en pastasås av lite rester innehållande en sådan där kycklingfilé, lite tomatsås från fiberhuskpizza-baket som var över och creme fraiche and nothing more och den blev HIMMELSK, hiiiiimeeelsk I tell you!!

Hädanefter blir det att alltid slänga in ett par extra fileér och sen göra denna pastasås dagen efter.


Ser ni hur lyckliga de är på bilden? Så lycklig blir du om du äter
pastasåsen, jag lovar!
Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Mat och Dryck


Kommentarer
Aneta

HAhaha.. du e så go!



O bra för mig, inspiration på att en dag ta tag i detta med maten o träningen. Jag tror jag blir teres bloggoholic :)

Skrivet: 2010-04-23 kl. 21:29:35
URL: http://bara-livet.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: