Tradera

Datum: 2010-04-24 Tid: 19:51:54

Tradera - siten där man på bara några timmar kan bli manisk, lyrisk, förväntansfull och ganska putt beroende på om man vinner eller inte vinner det objekt man varit ute efter.

Idag var det några guldkorn vars auktionstid gick ut och eftersom jag var ute på vift kunde jag inte buda skiten ur andra intressanter och självklart plockar någon hem dessa ljuvliga ting för 1 kr över mitt bud. Alltså hur frustrerande är det att en person ville ha dem förutom mig, EN PERSON EN KRONA, BUT WHY?

Jä jä, hejdå älskade burkar vi kunde fått det mycket fint tillsammans.

Klicka för att visa Megabild! Lucks goda Kaffe plåtburk

Klicka för att visa Megabild! Kaffeburk med fönster. GevaliaRosteriet  Antikgrön
Foton: Tradera


Hädanefter är det att stålsätta sig och bänka sig framför datorn och vässa autionsarmbågarna kosta vad det kostar vill i form av viktiga ärenden, umgänge eller dagishämtning. Nee, kanske inte men det känns nästan så just nu men I will get over it in time.



Kommentera! | 0 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: