These shoes are made for walking and thats just what I do

Datum: 2010-04-14 Tid: 20:58:32

Har promenerat mycket på sistone och i synnerhet de senaste dagarna och det känns i fötterna. Som tur är har jag mina kära walking skor från Salomon och hade jag inte haft dem så hade jag med alla säkerhet haft serious pain i fötterna.

Igår knatades det hit och dit på ärenden så jag tillslut hade gått i upp mot 3 timmar under hela dagen och idag tog jag först en promenad med mammorna in the hood (mycket mycket trevligt och det hela slutade med en spontan fika hos mig och Milo) och sen the usual promenad till dagis.

Ikväll ska jag be min ljuvliga man om lite fotmassage.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: