90210 nostalgi

Datum: 2010-04-21 Tid: 09:40:29

Jag hade totalt förträngt och glömt bort att Hillary Swank (älskar henne i Million Dollar Baby) är med i Beverly Hills 90210, nostalgi på hög nivå att titta på det på tv400 på mornarna. Team Kelly eller team Brenda var det som gällde på den tiden och min röst föll på Kelly. Inte att förglömma team Dylan eller team Brandon, vilken var din favorit? Min var Dylan.


Den här planschen tror jag bestämt satt uppe på mitt rum...
Foto: Google

Kommentera! | 2 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Carro

Ohh älskade också beverly hills. Minns att det fanns tuggummi med beverly hills klitsermärken i som jag samlade på. en sommar så köpte jag och en kompis massa tuggummin bara för att få märken, kompisen lillebror fick alla tuggummin =) Min favvo var Kelly och Brandon =)

Skrivet: 2010-04-21 kl. 15:55:06
URL: http://familjojag.blogg.se/
Aneta

Men hallå! Fanns/finns de något annat val än Kelly & Dylan????

Öööhh förstår inte??? ;)

Skrivet: 2010-04-23 kl. 21:41:16
URL: http://bara-livet.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: